Bigmac

Bigmac

Tuesday, January 26, 2010

We, kau selalu dihatiku.....


org ni kan...
da lame die duk dkt ngan aku..
sejak aku kecik..
die slalu dtg kat aku..
slaluw tlg aku time aku susah..
1st tu aku xkenal die sape..
tp lelame aku mesra ngn die..
sgt mesra...
ak mmg nakal...
dia slalu rotan ak tp utk mdidik ak..
ble aku msuk skola,
lagi ak nakal...
ak kna rotan lagi..
bla ak dlm ksusahan...
die slaluw ade utk aku..
xpenah miss la tlg aku..
suatu hr ak mntk basikal..
dia diamkn dri...
ak sedey confirm xdpt...
blik sekolh bsok...
dia hadiahkn basikal pdku..
ak happy, mlangnya ak xreti kayuh bsikal lg...
ade skali 2 kat asrama,
aku nk blek on da spot..
ank manje time 2..
ak copy tndatgn warden,
ak lpas tp mber baik ak sngkut,
so ak xsgup tgl mber ak sorg...
kami kena denda dpn student lain,
siap kna rotan warden...
cikgu report sama die...
tetibe je, esk die dtg..
dia gelak sama ak...
"kechik2 pandai wat muslihat" katanya...
tp blum smpat aku habiskan form 4,
die tibe2 xde..
xpenh dtg lawat aku..
mcm yg die bwt seblum ni..
sampai skang..
aku rindu die...
kalo bley,aku nk ckp kat die..
aku syg sgt2 kat die..
ak dh bjaya msuk u...
even ak xdpt tunaikn lg wasiat drnya..
namun ak nekad utk tunaiknya...
tp mgkin kesygan aku x sekuat kesygn Allah kat die..
die da pegi mhadap allah..
xpe la...
smoga die tenang di sane...
al-fatihah..

No comments:

Post a Comment